Új mesterséges intelligencia alapú chatbot az IBM-től

Típus: Hírek
Publikálva: 14/08/2018
Új mesterséges intelligencia alapú chatbot az IBM-től

Az IBM 2018. július 30-án bejelentette új mesterséges intelligencia-alapú chatbotját, ami jól igazodik  a MaaS360 Unified Endpoint Management (UEM) biztonsági platformjához.

Az új MaaS360 asszisztens egy chatbot, amely mind szöveges csevegésre, mind hangra működik. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy  helyi nyelven kérhessenek információt email fiókjukról, dokumentumaikról és akár személyes találkozóikról. A Maas360-t biztonsági funkciókkal is ellátták, így biztosítja a felhasználók adatainak védelmét.

Bővebb információ a chatbotról az alábbi linken olvasható: ITT
 

Kapcsolat

Az IBM üzletágunk dolgozói:
Rimán Márta
Horváth Zoltán
Illés János
ibm.hu.ecs@arrow.com