Mit érdemes ellenőrizni a McAfee ATD appliance hardver hibája esetén?

Típus: Hírek
Publikálva: 26/02/2019
Ennek a lépései:
- Ctrl+Alt+Del az újraindításhoz, vagy az RMM konzolon a Remote Control / Server Power Control / Reset Server / Perform Action
- Esc az induláskor, hogy a Grub menüt elérjük
- Disk-B választása, hogy a backup dsizkről induljon el az appliance.

Három eset lehetséges ez után:
- elindul az appliance és az appliance Health Status-a good
     - nyissunk PuTTY, vayg teraterm ablakot
     - lépjünk be az atdadmin account
     - másoljuk át a backup diszk tartalmát az active Diszk-re (copyto active)
     - indítsuk újra az appliance-t az Active diszkről (reboot)
- elindul az appliance és az appliance Health Status-a bad
     - indítsuk ismét újra az appliance-t a Backup diszkről
     - lépjünk be az ATD web konzolra
     - válasszuk a Manage / Troubleshooting menüt
     - válasszuk a Support Bundle-t és - ha van - adjuk meg a megnyitott McAfee eset számát (a .bin file letöltődik)
     - válasszuk a Log Files menüt (atdlogs.bin file is letöltődik)
     - válasszuk a Diagnostic File menüt (atdcore.bin file is letöltődik)
     - válasszuk a Contact Technical Support menüt az esetnyitáshoz
     - csatoljuk a letöltött fileokat
. nem indul el az appliance a Backup diszkről sem
     - gyűjtsük be az IDT logokat az eszközről (PD24396 - Intel Diagnostic Tool for McAfee Appliances 3.x Instructions)
     - nyissunk esetet, és töltsük fel az ITD logokat


A teljes cikk elérhető az alábbi linken:
https://kc.mcafee.com/corporate/index?page=content&id=KB82713

Kapcsolat

+36 1 371 2 370
mcafee.ecs.hu@arrow.com

 CL Social Media Icon - Facebook 40px CL Social Media Icon - Twitter 40px CL Social Media Icon - Blog 40px  YouTube_40  McAfee_SDS_badge